Alla inlägg under april 2014

Hej

Av Ronja Skoglund - 30 april 2014 20:27

Hej just nu så sitter Emma och jag och typ instagramar. Snart ska vi äta äfterrätt och det ska bli skit gott. Lisa och Hubbe är borta vid maj brasan men jag orkade inte följa med. Och Tuva och Milla är typ i Tuvas rum. Missade toppmodell idag så det kommer jag att få titta på sen. Dagens outfit:
Klänning: Lindex
Strumpor: Intersport

Så det var allt hej:)

;)

Av Ronja Skoglund - 30 april 2014 15:15

Hej idag är det sista april vilket betyder att det är Valborg snart. Är det idag eller imorgon. Äää skit it det är någon gång iallafall. Just nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att hon kan kamma mitt hår. Det kommer kanske ett till inlägg ikväll så att det blir lite mer uppdatering. Outfiten kommer inte upp nu för just nu går jag runt i mina sov kläder så ni får vänta tills ikväll. Men det var allt hej:)

Bilden är en bild på mig och min syster när vi var små

:)

Av Ronja Skoglund - 29 april 2014 18:48

Nu är det looov (igen) fast jag har jö varit sjuk så att jag har varit hemma hela tiden men ändå. Imorgon ska Lisas och hubbes familj äta hos oss:) det ska bli kul. Vi har fått en ny kille i våran klass. Hann gick i fyran förut så han har gått upp en klass. Och det är väll kul. Är inte liksom så bra vän med honom. Idag här jag haft JÄTTE ont i magen. Men nu känns det bättre. Nu har jag tröttnat på att vara hemma och ja då så blir det lov. Fast det är roligare att vara hemma än att vara i skolan. Fast inte när man är sjuk. Har samma outfit som igår så behöver inte skriva något om det utan då får ni bläddra ner. Förlåt om det inte blev något inlägg om maten igår men jag glömde. Idag så har jag inte ätit så mycket. Men det var det vi hörs hej:)

Av Ronja Skoglund - 28 april 2014 18:21

Hej just nu så sitter jag och slappar och väntar på att maten ska bli klar. Vi ska äta amrikanska pannkakor (tror jag) Idag har jag varit hemma och varit sjuk. Men jag har bara feber så jag kan äta ändå. Kommer att vara hemma imorgon också och sen så är det lov (igen) eller studiedag. Dagens outfit kanske inte blir så kul för att jag har bara mitt natt linne på mig. Och det kommer ingen bild på det för jag ser ut som ett monster. Det kommer att komma någon gammal bild. Sen kanske det kommer en bild på maten som ett eget inlägg så att jag kan skriva lite vad jag hade till maten och så. Men det var allt så vi hörs hej:)

Och juste om ni vill se flera bilder på mig så följ gärna mig på instagram också jag heter Ronjas_privata och photos_by_ronja. Det var bara det jag ville säga. Så ha en trevlig kväll:)

Hej

Av Ronja Skoglund - 27 april 2014 19:33

Det kommer typ att bli uppdaterat varannan dag. För ibland hinner jag inte och ibland glömmer jag bort. Igår så sov jag hämma hos min moster och morbror. Jag åt så mycket så att jag blev propp mätt. Just nu så slappar jag bara och imorgon så är det skola, vi går bara måndag och tisdag sen har vi studiedag:) så att det blir inte någon lång vecka kan man säga. Men sen är det läxor och annat skit igen;(
Kvällens outfit:

Shorts: Tess
Tröja: H&M

Hej

Av Ronja Skoglund - 25 april 2014 13:26

Hej vi har haft läsvecka på skolan och jag har läst två jätte bra böcker. Den ena heter en sekund i taget och det andra heter ett steg fram och ett tillbaka typ. Just nu käkar jag mellis, och jag tror att jag är alärgisk mot joghurt. Nu är det bara ungefär en månad kvar tills jag fyller år (jag fyller år den 29/5)
Dagens outfit;
Byxor: Tess
Tröja: H&M
Kommer ta en gammal bild på byxorna sen kommer det en annan bild på tröjan

:)

Av Ronja Skoglund - 23 april 2014 16:25

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Men just nu så väntar jag och Lia på Melina, igår så gjorde jag inget speciellt

Dagens outfit;

Tröja:hm
Byxor:tess

Ön

Av Ronja Skoglund - 20 april 2014 14:20

Hej just nu sitter jag i soffan och flippar med telefonen. I förra inlägget så glömde jag att skriva vad Lia och jag tittade på, men vi tittade på glee. Idag åker jag hem från ön och det kommer att vara bilder på ön här nere. Ska äta nu så kan inte skriva mer, men vi hörs:)
Dagens outfit

Byxor; hm
Tröja/munkis: vet inte

Presentation


Hej jag heter Ronja och är snart tolv år. Mina intressen är: friidrott och att fota. Men nu vet ni lite om mig så hoppas ni kommer att gilla min blogg:)

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards